Update!

3 maart 2013

Hallo allemaal,

Na iets meer als een maandje weer een verslagje vanuit het verre Suriname.

Hier gaat alles goed met ons, kijken erg uit naar zaterdag!

Voor de mensen ons ook volgen op mijn Facebook zijn sommige dingen een beetje dubbel.

Maar er zijn ook een aantal mensen die geen Facebook hebben, vandaar nogmaals voor hen de herhaling van leuke dingen die we hebben gedaan. Daarnaast natuurlijk ook foto’s!

Anniek(van de Scouting) is op 7 februari  in Suriname gekomen om stage te lopen voor iets meer als 5 maanden.

Op 8 februari heb ik haar opgehaald en hebben we onder het genot van een drankje bijgepraat in de stad.

Ook Rianne mijn nichtje is hier komen stagelopen, zij is hier voor 5 weken.

Gezellig dat zij hier ook zijn!

Sinds 19 januari hebben we een mooie tuinset in de achtertuin, kunnen nu heerlijk buiten zitten.

Van zaterdag 16 februari t/m zondag 17 februari hebben we heerlijk vertoefd en overnacht op Ston Eiland. Dit deden we samen met een aantal collega’s van Jeroen en vrienden van hen die op vakantie waren. Het was erg gezellig! Wel jammer dat we maar 5 minuten zon hebben gehad in die 2 dagen, veel regen en af en toe droog/bewolkt.

Vrijdag 22 februari hebben we ’s avonds met Rianne en haar medestudent wat gedronken en bij gekletst bij de Zanzibar. Dat was gezellig!

Jeroens moeder is 50 jaar geworden op  zaterdag 23 februari! Gezellig met haar en de rest van het gezin/familie geskypt! Cadeautje: In de luchtballon met haar kinderen en aanhang!

Op zondag 24 februari hebben Jeroen en ik wat leuks gedaan met Robert(collega van Jeroen) en Requel(zijn vriendin) en hun kinderen. We zijn wezen bowlen en daarna lekker uiteten geweest! Het was gezellig!

Maandag 25 februari was het de dag van de Revolutie, een nationale feestdag hier in Suriname. We waren dus lekker vrij. Ik ben met Anniek naar de stad gegaan, lekker wat gegeten bij Zus & Zo en daarna langs de kraampjes bij de waterkant gelopen. Als afsluiter nog even haar appartement bekeken, het zag er leuk uit!

Op 2 februari en 2 maart ’s avonds voetbal gekeken. Collega’s van Jeroen organiseren voetbalwedstrijden in de stad. MNO personeel voetbalt tegen andere bedrijven in Suriname. Erg gezellig om hier even te kijken.

Dat was het weer, we spreken jullie binnenkort!

Tot snel allemaal!

Liefs  Jeroen en Anouk