Welkom!

24 januari 2012

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Mayron Veldman:
    6 februari 2012
    Hoi Anouk,

Ik mis je wel hoor.. En zeg tegen iedereen dat je
    In Suriname zit. Want kan ik heel goed zeggen.

Groetjes en een knuffel
    Mayron
  2. Anouk Schuurman:
    6 februari 2012
    Hallo Mayron,

Wat leuk dat je even een berichtje doet!
    Papa en mama typen dit natuurlijk voor jou!
    Leuk om te horen dat jij Suriname kan zeggen!
    Hier is alles goed in Suriname, lekker warm weer!

Hoe is het met Mayron en met jullie zelf?

Ik ben bezig met verslagjes typen over mijn avonturen hier, deze verschijnen samen met een aantal foto's zo snel mogelijk op de site.

Groetjes Anouk
  3. Mayron Veldman:
    7 februari 2012
    Hoi Anouk,

Hier is alles goed! Supersneeuwpret.....
    We zijn benieuwd naar je verslagjes.
    Heel veel succes en veel plezier daar.

Groetjes Edo, Michelle & Mayron
  4. jolanda:
    9 februari 2012
    Hoi Anouk,
    Ben er benieuwd of je al een beetje gezetteld ben daar.
    Je sollicitatie daar en je huisje. Hier gaat het z`n gangetje met veel kou en een beetje sneeuw. Cas heeft z`n sito toetsen erop zitten het moet nu wachten op de uitslag. Eva moet sòchtends met -13 graden op de fiets. ver van prettig maar hopelijk is de kou gauw voorbij. groetjes Koen en jolanda
  5. Monique:
    10 februari 2012
    Hoi Anouk en Jeroen.
    Ik benijd jullie wel.Wij zitten nog steeds in de vrieskou.
    Vandaag is het de tiende Anouk.
    Dus als de staatsloterij goed valt komen we snel naar jullie toe.
    Verder gaat alles hier zijn gangetje. Volgende week heeft Thyrza een gesprek op het johan cruyff college, om daat volgend seizoen naar school toe te gaan.Bij Jacyntha gaat het goed, ook op school.
    Geniet enorm van jullie tijd daar en een dikke knuffel van jullie groene cake tante, en de rest natuurlijk.
  6. Anouk Schuurman:
    Hallo Jolanda,

Het gaat prima met mij hier. Afgelopen week gesprekjes gehad voor werk en boodschappen doen, zwemmen, in de zon liggen enzovoort. Ik begin maandag met werken bij de Kangoeroeschool, daar werk ik 4 dagen in de week, 's morgens op het kinderdagverblijf en de middag op de naschoolseopvang.
    Gisteren mijn auto opgehaald, deze hebben we vrijdag gekocht. Deze gaan we vandaag helemaal schoon laten maken omdat het een tweedehandse is en hij best vies is van binnen. Ik ben trouwens net wakker, drukke week gehad dus maar eens lekker blijven liggen.

Ja, het temperatuurverschil tussen hier en bij jullie is wel erg groot, hier rond de 30 graden. Wat mooi, ben benieuwd naar Cas zijn uitslag, was hij er zelf positief over hoe hij de toets had gemaakt? Jeetje dat is wel erg koud ja, mag je wel wat meer lagen kleren aan! We hopen voor jullie dat de kou snel voorbij is. We zullen wel wat warm weer naar jullie sturen.

Liefs Anouk en Jeroen
  7. Anouk Schuurman:
    Hallo Monique,

Haha, het is hier heerlijk weer! Soms ook wel benauwd!
    Hoe is het met de staatsloterij afgelopen, nog wat gewonnen??
    Mooi om te horen dat verder alles goed is met jullie.
    Ben benieuwd of Thyrza aangenomen wordt op de school, zou wel super zijn!

We zijn zeker aan het genieten, wel erg fijn dat we nu samen zijn!
    Jullie ook succes met alles en rustig aan doen, we zullen net als naar Jolanda ook naar jullie warm weer sturen, hopen dat het over komt!

Liefs Jeroen en Anouk
  8. Jos&josé:
    Hoi Jeroen&Anouk,

Super om jullie verhalen te lezen,volgens mij kom je net op het goede moment binnen daar nu het weer warmer en mooier weer word, bijna geen regen meer super toch.
    Heel veel succes met je werk en hopelijk ben je er gauw gewend. Geniet er van met z,n tweeen.
    Tot weder hoor!!!
    Groeten Jos&josé
  9. Harmke:
    Hoi Anouk,

Fijn dat je al een beetje bent gesetteld. We vinden het ongelooflijk stoer van je om dit avontuur aan te gaan. Zijn ook benieuwd hoe het met je sollicitatie is vergaan. Alles goed hier, we hadden bijna een elfstedentocht dit weekend, maar helaas heeft het ondanks de -14 nog niet hard genoeg gevroren, en nu wordt het deze week weer dooi. Geniet lekker van alles. We zullen je op de hoogte houden van nieuwtjes uit Lemelerveld en omgeving.

Veel liefs
    Dieks en Harmke
  10. Opa Van Olffen:
    Beste anouk,

Goed dat je werk gevonden hebt. Een hele geruststellig dat je je niet hoeft te vervelen daar. Jammer dat het geen top salaris is! Zijn wel een beetje jaloers op de 30 graden hier is het ongeveer -5 nu en het heeft even gesneeuwd. Doet de grijze toyota corolla nog goed?

Heel veel plezier nog en groetjes van Opa
  11. Anouk Schuurman:
    Hallo Jos en José,

Bedankt voor jullie berichtje!
    Ik ben inderdaad op het juiste moment naar Suriname gekomen, bijna geen regen meer! Heerlijk zonnetje!
    Vandaag mijn eerste werkdag gehad, wel wennen de andere manier van werken en corrigeren van de kinderen.
    Maar dat komt wel goed!

Het gaat prima zo met zijn beiden. Jeroen moet nog wel erg wennen dat ik nu bij hem ben haha. Ik net zo!

Hoe is het met jullie?

Groetjes Jeroen en Anouk
  12. Anouk Schuurman:
    Hallo Harme en Dieks,

Ja, het gaat prima hier, red me goed!
    Het verbaast me zelf ook nog steeds dat ik hier zit hoor en dat ik de uitdaging ben aangegaan!
    Mijn eerste sollicitatie op de kangoeroeschool is prima verlopen, ik kon daar zo beginnen, ochtend op het kinderdagverblijf en de middag op de naschoolseopvang. 4 dagen in de week van 10.00 uur tot 17.00 uur, woensdags lekker vrij.
    Ik had afgelopen vrijdag ook nog een gesprek bij kdv Sjell maar dat is niets geworden, super leuk dagverblijf maar ze hadden geen mensen nodig!
    Dus ben vandaag gestart bij de kangoeroeschool, prima dagje gehad, wel wennen aan de manier van werken en corrigeren van de kinderen.
    Maar komt vanzelf goed!

Oke, die elfstedentoch zou wel leuk geweest zijn! Maargoed ook wel fijn voor jullie dat het wat minder koud wordt.

Prima, dan hoor ik dit vanzelf!

Liefs Anouk
  13. Anouk Schuurman:
    Hallo Opa,

Wat leuk dat je ook even een berichtje doet op mijn site!
    Ja dat ik werk heb is zeker fijn, heb vandaag mijn eerste dagje gehad.
    Het was meer een meeloopdagje om te kijken hoe het er aan toe ging en de manier van werken is.
    Ik ga 4 dagen in de week werken van 10uur tot 17uur, woensdags ben ik vrij.
    Het is geen topsalaris inderdaad, maargoed alle beetjes helpen en ik heb iniedergeval leuk werk en wat te doen!
    Ja ik kan me voorstellen dat het weer jullie jaloers maakt.
    Het is hier lekker warm, soms ook wel benauwd.
    Sneeuwt het nog steeds ja?
    De Toyota Corolla doet het nog steeds, hij piept af en toe wel, het lampje van de accu brand soms, ik heb een automaat, deze is wat verouderd dus de versnelling word niet altijd meer goed aangegeven, hij is nog erg vies!
    We moeten hem even naar wasstraat brengen die de auto gelijk een grote schoonmaak van binnen geeft.
    Jeroen en ik hebben zondag al even de stickers(geblindeerde ramen) eraf gehaald zodat je fatsoenlijk door de ramen kon kijken.
    Met geblindeerde ramen zie je in het donker niets en hier kan er uit alle hoeken een brommer/wandelaar/auto komen heb ik gemerkt.
    Deze stickers kon je er gemakkelijk afhalen, maar daarna nog wel de ramen wassen.

Liefs Anouk
  14. Jos&josé:
    25 februari 2012
    Hey jongelui,
    Wat leuk om deze (lange) verhalen te lezen. zo te horen vervelen jullie je nog niet. Nu nog wat mooier weer en dan genieten. succes met alles wat jullie doen.

groeten ons.