Afscheid en laatste dagje op het werk

7 februari 2012

Hallo allemaal,

Hier dan het eerste echte verslagje.

Op donderdag 19 januari van 16.00 uur tot 18.00 uur was mijn afscheid op het werk voor de kinderen en ouders.

Van mijn leidinggevende kreeg ik vanuit Doomijn zelf een leuk “Hoe overleef ik….” Toiletas met allemaal lekkere verzorgingsproducten er in.

Veel kinderen kwamen met hun ouders nog even afscheid nemen onder het genot van een hapje en een drankje.

Ik ontving veel knuffels, kusjes, foto’s, mooie tekeningen en knutselwerkjes, bloemen, lekkernijen, lekkere verzorgingspakketen, pakketjes met typisch Hollandse producten zoals drop, stroopwafels, hagelslag en spelletjes.

Kinderen en ouders harstikke bedankt hiervoor, ik vond het erg leuk dat jullie er waren!

Lieve kinderen ik ga jullie wel missen hoor!

Vrijdag 20 januari, echt mijn laatste werkdag.

Wel raar hoor, ik besefte het helemaal niet! Het was een prima laatste dagje! Nog veel geknuffeld met alle kinderen!

De kinderen kregen van mij een bellenblaas met een foto en een stukje tekst erop in hun mandje.

Toen ik ‘s avonds om 18.00 uur samen met mijn collega afsloot voelde dit toch best wel gek, mijn werk zat erop hier! Zelf had ik het idee dat ik maandag weer kwam werken! Die avond kwamen mijn collega’s van het kinderdagverblijf langs bij mij thuis. Veel vertelt over Suriname en foto’s laten zien.

Van mijn collega’s kreeg ik nog een erg leuk pakketje met een Surinaams kookboek, lekkere thee/chocolademelk, stroopwafels en een puzzelboekje. De kinderen van mijn eigen groep (Zeepaardjes) hadden een mooie plakkaat gemaakt met daarop alle handjes en namen van de kinderen van mijn groep. Deze zat in een fotolijst en kon ik dus mooi ophangen! Van de kinderen van de andere groep(Zeester) kreeg ik ook een mooie plakkaat met handjes en namen van de kinderen er op.

Dit vond ik erg leuk, nogmaals bedankt collega’s en kinderen!

Super dat jullie er allemaal waren!