Foto's vorige verslag!

7 april 2012 - Meerzorg, Suriname

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd, maar het is mij(Anouk) toch gelukt om de de foto's van het vorige verslag op de site te zetten!

Ik begin ook zo snel mogelijk weer met een nieuw verslag!

Er gaat gewoon gigantisch veel tijd in zitten om de verslagen te maken en foto's te plaatsen.

Ook werkt de internet verbinding niet altijd mee, maar ik doe mijn uiterste best!

We vinden het namelijk leuk om jullie te laten zien wat we hier doen!

Fijne paasdagen allemaal!

Liefs Jeroen en Anouk

1. Jeroen & Liset:
    7 april 2012
    Ha Suriname,
    Sjemug.. wat zien jullie er uit!! Ik denk dat het geesten verjagen goed gelukt is haha, leuke foto's.
    Ach en je thermometer Anouk.. wel een beetje jaloers hoor. Als ik de onze nu zou fotograferen (17.30) zou je 5 graden zien. Vanmiddag zelfs even een paar hagelkorrels, brrrr.. Dus wel lekker jullie korte broeken, bbq en zwembadfoto's.
    Voor jullie ook fijne Pasen, en beterschap Anouk!
    Liefs uit Oldenzaal
  2. Monique:
    8 april 2012
    Ha Luitjes.
    Leuke foto's. Momenteel schijnt hier het zonnetje ook.
    Alleen de temperatuur zal wel heel veel graden verschillen met die van jullie.Het is hier 8.45 uur en 3 graden.
    Straks met Opa op weg naar Lemelerveld voor een brunch
    of laat ontbijtje.Anouk hopelijk gaat het al weer iets beter met je.
    Trouwens blauwe verf voor in de haren heb ik ook wel voor je.
    Stond je goed!Lijkt me leuk om mee te maken zo'n feestje.Wij wensen jullie fijne paasdagen toe, en groeten van ons allen uit Oldenzaal.
  3. Anouk Schuurman:
    20 april 2012
    Had nog geen reactie gegeven op de berichtjes:
    Jeroen en Liset: Hallo, Ja mooi zagen we eruit he! Haha! Ja dat denk ik ook wel Liset!
    Haha, ja het verschil moet er zijn!
    Het weer word wel beter hier, we hebben veel regen gehad. Terwijl dit in deze periode niet meer had gemoeten. Maargoed, we zien wel.
    Het blijft tijdens de regen nog wel steeds warm dus, dat is wel lekker.
    Ja ik kreeg het mee ja, dat jullie ook nog natte sneeuw hadden gehad. Bah! Kan ik me bijna niet meer voorstellen hier!
    Haha jaa, voor jullie is dat dan ook wel onwerkelijk!
    We hebben een leuke pasen gehad, hier zal ikin mijn verslag wat meer over vertellen.

Monique: Dankjewel. Fijn om te horen dat naast de hagel en natte sneeuw de zon ook nog wel heeft geschenen.
    Ja, de temperatuur verschilt inderdaad wel ja. Het is hier soms knetterwarm qua gevoelstemperatuur.
    Hebben jullie een gezellige paasbrunch gehad?
    Met mij gaat het weer beter, heb bloed geprikt en had inderdaad wel Dengue. Maar toen die uitslag kwam had ik al nergens last meer van. Moest wel oppassen natuurlijk. Gezond eten en veel slapen. Haha, ja misschien een keer leuk voor de afwisseling, blauw in mijn haar. Ja het was echt een top feest! We hebben een gezellige pasen gehad. Jullie horen het in het verslag

Liefs Jeroen en Anouk